sâmbătă, 11 octombrie 2008

Romania - Franta sau BILET DE VOIE PENTRU ATAC.


Cine suntem noi si ce aşteptam de la Nationala noastra?

Mă gândesc că dacă joacă cum cântă imnu' avem ceva şanse. Cine o fi profesor de canto în staff-ul naţionalei? Ştiu că Piţurcă e cel mult manager. Nu ştiu dacă intră în fişa postului şi lecţiile cu bemoli şi pauze. Ar fi mai liniştitor.

Lobonţ - Ogăraru, Tamaş, Goian, Raţ - Cociş, Mureşan, Chivu - Fl. Petre, Marica, Mutu.Hmm...Sunt cam toţi măcinaţi de probleme de pregătire, moral, lipsă de formă, încredere, bani. Câte ar putea să faca aceşti 11 băieţi emoţionaţi după ce vor cânta imnu. Pentru că meciul cam de acolo începe, după fluier. Daţi-mi voie să ma îndoiesc. Ce caută un Florentin Petre sau un Tamaş, sau un Cocis, sau un anume Mutu în lot. Păi atunci nu ne mai rămâne decât un Mureşan şi un Chivu sau un Goian. Daţi-mi voie să ma îndoiesc pentru că voi sunteţi un rezultat capital şi eu doar un înnegritor de hârtie. Ia supăraţi-vă voi băi românilor şi călcaţi-mi rândurile în picioare. Ia dă Adi tu două, trei goluri în poarta prietenului tău Frey. Ia aleargă-l tu Cristi pe Vieira, că şi aşa a venit Mourinho să vă vadă, şi Gigi se fotografia cu el mai devreme pe la palat. Ia arată măi Cociş şi tu ceva, să vii după să-mi faci na-na-na. Nu mai scriu o lună. Ce dacă ai dat gol cu Feroe, nu te sufăr şi pace!

Ia jucaţi mai băieţi şi voi puţin fotbal, pentru că noi românii, oricum avem străzi de făcut, onoare de apărat. Vedeţi voi,imnul il poate cânta şi femeia care vinde seminţe. Treaba voastră începe cu o victorie în seara asta. Nu scuze. Cereţi uşor bilet de voie pentru atac de pe bancă şi daţi drumul la goluri. Aş prefera să pierdem cu 3-0 decât cu 1-0 dar să jucam frumos. Ia supăraţi-vă voi si cântăm noi imnul din faţa televizoarelor!

Un comentariu:

Anonim spunea...

a fost cam degeaba, nu ne am omorat prea mult, bine macar ca nu am incasat-o