miercuri, 17 februarie 2010

ADs: AdRev, 1-5 martie, 2010 at Galeriile ArtExpo, TNB

AdRev apare de 5 ani, din nevoia de a revoluţiona ceva în modul formal în care studenţii învaţă despre acest domeniu. 


Tema de anul acesta vizează tendinţele în advertising. Fie că eşti interesat de eco sau de cultural, de retro sau de digital sau doar îţi plac viralele şi spoof-urile, la AdRev găseşti ceva pentru revoluţionarul din tine.

În perioada 1-5 martie 2010, AdRev te aduce faţă în faţă cu peste 25 de speakeri, 15 conferinţe, câte 3 în fiecare zi, cu 5 mai multe decât la ediţia precedentă, într-un format mult mai compact şi cu o durată de doar 45 de minute fiecare.

Evenimentul este la ora 17:00, la Teatrul Naţional Bucureşti, Galeriile ArtExpo. În fiecare din aceste zile este abordată o nouă temă :

Luni(1 martie)RETRO & VINTAGE – Vezi si : Brandurile copilariei, Retro Advertising. Vorbesc : Sorin TRANCA – Creative Director Friends Advertising, Andrei FODOLICĂ – Copywriter BV McCann Erickson, Adrian BOȚAN – Creative Partner McCann Erickson, Costin MILU – Head of Copy Propaganda, Andrei TRIPȘA – Creative Director Propaganda.

Marti(2 martie)ECO & SOCIAL. Eco Advertising,  Social Campaign, Antisocial  –  Doru MITRANA – Executive Director MaiMultVerde, Irina CODREANU – Copywriter Saatchi&Saatchi, Alexandra TOMA – Art Director Saatchi&Saatchi,  Dan AMARIEI – Deputy Creative Director Propaganda, Mihai GHEORGHE – Art Director Propaganda povestesc despre campanii de responsabilitate socială.


Miercuri(3 martie) DIGITAL & VIRAL – Digital advertising, Social Media, Viral.  Mihaela BÂRSAN – CEO FourHooks,  Sorin TUDOR – Managing Partner 365 Communication,  Crenguța ROȘU – Managing Partner DC Communication, Costin RADU – Managing Partner IQads & SMARK,  Cristian DIȚOIU – General Manager WebMaker


Joi(4 martie) PR Campaigns & Cultural Marketing –  Cum ne motivează publicitarii să citim, să mergem la teatru sau la film şi să ne păstrăm adevăratele valori. Cele mai reuşite campanii culturale şi despre tacticile de comunicare pentru promovarea culturii. Cu  Alexandra ZBUCHEA – Cultural Marketing Specialist,  Oana RĂSUCEANU – PR Manager NexT, Tiff,  Răzvan CRIȘAN – Founding Member at ORICUM Association,  Bogdana BUTNAR – Managing Director MRM Partners.

Vineri(5 martie) BAD & SPOOF – Campaniile nereuşite din România şi spoof-urile cele mai cunoscute fac subiectul ultimei zile de conferinţe. Cât de greu este să o dai în bară cu o campanie?  Șerban ALEXANDRESCU – Managing Partner Headvertising,  Bogdan MANEA – Owner at Brightness,  Sorin PSATTA – Integrated Communication Director Grafitti BBDO,  Lorand BALINT (Boti) – Brand Communication Manager Leo Burnett România, Tudor MARIN – Happy Fish Producer, Gojira – Happy Fish Producer.

Niciun comentariu: