marți, 15 iulie 2008

Acele zile de dinainte...

Am dat presul de la plaja, uleiul si voleiul la fileu, pe metrou si bucurestinizare. O zi de inscriere la facultati. Nu regret insa nisipul. Ploaie si prea multa gramatica. Printre altele, Oprescu s-a apucat de curatenie: parcari, arhitecti, retrocedari. Herastraul fara ,,fitze''. Steaua nu joaca nimic pentru ca nu are atacanti si mai vinde si fundasii.
Examen sambata? Eu tot voi fi mai pe seara la Liberty. Imi iau fluieru, palaria, bagu, ceva de citit si multi prieteni de prin Ciulnita si Constanta. Ma vor astepta cateva cutiute de Redds si eventual niste tehno jmecher. Vans-urile, All Starr-i&Conversii, Nike-urile, stelutele, movu,pierce-urile,baschetii, sunglassurile, chicken movementsurile,bronzul, camerele, bags-urile, pinkul,trrrr..trrrrul, bretelele, crestele, shirt-urile,l aserele , nisipul , ecranele ,red-bullul ,cola ,kentul ,slimsurile ,fitzele ,clubberii, soarele isi dau intalnire in Saturn, pentru ca nu avem alta muzica mai buna pana in septembrie la Timisoara.

Stiu ca va place mersul pe tren, opritul in fiecare statie si tratativele cu ,,nasu". Veti veni pentru un album nou pe hi5, pentru ca iubiti caravana. Da, Liberty e globalizare. E o seara prea alba si e prea putina. Vom fi peste 70 mii, vom fi dezorganizati dar nu va fi decat muzica. Eu si cu prietenii mei vom fi cei de care va veti impiedica pe jos p l warm-up. BUt Free...

Niciun comentariu: