marți, 17 februarie 2009

MEDIA: Media School, 3 luni, 1200 euro


Dupa succesul extraordinar al primelor doua cursuri BASIC KNOWLEDGE, desfasurate intre 27 septembrie – 20 decembrie 2008, Media School isi deschide din nou portile in fata cursantilor, incepand din 27 martie 2009.

Proiectul propune parcurgerea unor discipline precum: marketing, cercetare de piata, structura si functionarea mass-media, strategie si planificare media, administrarea contului de publicitate (scheduling, ordering, monitoring, reporting, reconciliation, invoicing) marketing, cercetare de piata, deopotriva in plan teoretic si practic.

Taxa de inscriere este de 1200 EURO pentru BASIC KNOWLEDGE(Notiuni fundamentale de marketing, cercetarea de piata, mass-media ca vehicule de comunicare (TV, radio, presa scrisa, OOH, internet), notiuni de strategie si planificare media, administrarea contului de publicitate (scheduling, ordering, monitoring, reporting, reconciliation, invoicing etc, prezentarea SNMATV, prezentarea Infosys, prezentarea studiilor de audienta radio, presa scrisa, internet, curs intensiv de limba engleza pentru media & marketing) si 1600 EURO pentru TOWARDS EXCELLENCE(Marketing si comunicare, notiuni de management in firmele de media, tehnici de negociere in afaceri, optimizarea operatiunilor de media, cross-training prin internship).

Cursurile dureaza 3 luni, iar activitatile au loc din doua in doua saptamani, alternativ vineri si sambata, respectiv sambata, cate 6 ore pe zi.
Orar: 9.00 - 10.00 - Curs
10.00 - 10.30 - Pauza de cafea, apa minerala
10.30 - 12.30 - Curs
12.30 - 13.00 - Pauza de pranz
13.00 - 15.00 - Curs
15.00 - 16.00 - Executive Dialog;

PROFESORI: Arina Ureche - Director General - BRAT
Paul Stefan MARKOVITS - Senior Director Brand & Marketing Communications - Vodafone
Mihailescu Liliana Marcela - General Manager - TNS Media Research Romania
Mihai Coman - Profesor Doctor, Decan F.J.S.C
Andrei Musetescu - Director executiv - TNS CSOP
Octavian Popescu - Managing Director - Initiative Media
Varabiescu Razvan
Monica Ungureanu - Director Cercetare Media IMAS Marketing si SondajeMarius Strambeanu - Responsabil Cercetare Media Lagardere Romania
Marius Amuraritei - TV Research Director - GfK Romania
Totodata, organizatiile membre in UAPR ( Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania ) si ARMA ( Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor ) vor continua sa foloseasca Media School ca o platforma de training pentru propriul personal